Pytania & Odpowiedzi

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Konto

Jak mogę utworzyć konto?

Konto można utworzyć, klikając przycisk "Zarejestruj się" na naszej stronie internetowej www.inventio.info.pl, a następnie postępując zgodnie z instrukcjami, należy wprowadzić swoje dane osobowe i utworzyć hasło.

Co należy zrobić w sytuacji kiedy nie pamiętam hasła?

Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji jego zresetowania, dostępnej w panelu do logowania. Po ustaleniu i użyciu nowego hasła zalogujesz się na swoje dotychczasowe konto klienta.

Jak mogę zaktualizować informacje na moim koncie?

Zaloguj się na swoje konto i przejdź do strony "Ustawienia konta". Tutaj możesz zaktualizować swoje dane osobowe, adres wysyłki i metody płatności.

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Tak. Poważnie traktujemy bezpieczeństwo danych. Używamy zaawansowanego szyfrowania i środków bezpieczeństwa, aby chronić Twoje dane osobowe. Nie sprzedajemy ani nie udostępniamy danych osobowych stronom trzecim.

Zamówienie

Potrzebuję informacji na temat produktu przed jego zamówieniem?

My też chcemy udzielić Tobie celowanych odpowiedzi odnośnie danego produktu! Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub na adres mailowy kontakt@inventio.info.pl w przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości. Postaramy się odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Należy jednak pamiętać, że na zapytania mailowe wysłane w piątki prześlemy informację zwrotną w najbliższy poniedziałek, choć nie wykluczamy prawdopodobieństwa wcześniejszej odpowiedzi.

Czy zamówienie mogę złożyć również w Waszym sklepie stacjonarnym?

Niestety nie, ponieważ nie posiadamy sklepu stacjonarnego.

Czy mogę anulować zamówienie?

Jesteśmy wyrozumiali w obliczu zmiany Twojego zdania w zakresie dokonanego zamówienia w terminie 24 godzin od jego złożenia i konieczne 24 godzin przed planowaną wysyłką. O swojej decyzji poinformuj nas wysyłając numer zamówienia oraz dane zamawiającego na adres mailowy kontakt@inventio.info.pl

Czy mogę zmienić zawartość mojego zamówienia?

Zmiany w zamówieniu są możliwe w ciągu 24 godzin od jego złożenia. Celem uzyskania wsparcia w przedmiotowym zakresie skontaktuj się z nami na adres mailowy kontakt@inventio.info.pl.

Co zrobić, jeśli moje zamówienie zostanie zgubione lub skradzione?

W przypadku otrzymania od firmy przewozowej informacji o ewentualnym zagubieniu lub kradzieży zamówienia należy niezwłocznie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta na adres mailowy kontakt@inventio.info.pl. Rozpoczniemy proces weryfikacji i w razie potrzeby zbadamy opcje wymiany lub zwrotu pieniędzy.

Jak złożyć zamówienie w przedsprzedaży czyli tzw. PRE-ORDER?

Aby zarezerwować produkt oznaczony ikonką "pre-order", wystarczy dodać go do koszyka. Produkt można zamówić w przedspzedaży do zaplanowanej daty i godziny premiery. Jeśli jednak zamówienie zostanie złożone na mniej niż 7 dni przed datą premiery, produkt może nie zostać dostarczony w podanej dacie premiery. Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zawierającym numer referencyjny zamówienia.

Płatności

Jakie metody płatności są akceptowane?

Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe i debetowe, w tym Visa, Mastercard i American Express. Dla wygody klientów akceptujemy również płatności PaypPo, Przelewy 24.

Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?

Tak. Bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem. Wszystkie transakcje są szyfrowane przy użyciu technologii SSL i nie przechowujemy żadnych informacji o płatnościach.

Czy mogę płacić w ratach?

Tak. Oferujemy nieoprocentowaną opcję płatności ratalnej za pośrednictwem naszego partnera. Wystarczy wybrać płatność ratalną - Alior jako metodę płatności.

Mam problemy z płatnością. Co powinienem zrobić?

Jeśli masz problemy z płatnością, upewnij się, że dane karty zostały wprowadzone poprawnie, w tym adres rozliczeniowy. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się ze swoim bankiem lub z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania dalszej pomocy.

Dostawa

Do jakich krajów wysyłacie produkty?

Bezpłatna dostawa z wniesieniem obowiązuje tylko zamówienia z adresem dostawy na terenie Polski. Można zwrócić się do nas z prośbą o wycenę ewentualnej dostawy zamówienia poza granice Polski (przy tym z uwzględnieniem tylko Państw Unii Europejskiej) z oczywistym założeniem, że to Klient docelowo będzie ponosił przedstawione mu koszty dostawy, po ich wcześniejszej akceptacji. Aby poprosić o wycenę dostawy do miejsca docelowego będącego poza granicami Polski, ale w granicach Unii Europejskiej, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym kontakt@inventio.info.pl.

Jak długo potrwa realizacja w tym dostawa mojego zamówienia?

Przetwarzanie zamówienia trwa zazwyczaj 2-3 dni robocze. Dostawa zależy od dostępności produktu oraz od lokalizacji geograficznej producenta, jak również docelowego miejsca dostawy. Zakładany termin dostępności jest zawsze wskazany w opisie faktury proforma wysyłanej na adres mailowy podany przez Zamawiającego. Wskazany termin jest orientacyjny, ponieważ poszczególni producenci mają zróżnicowane terminy dostaw. Należy być gotowym na wydłużony czas oczekiwania. Fakt ten wynika z rozbudowanej, międzynarodowej sieci odbiorców i stanami magazynowymi producentów, dostawców, które ulegają ustawicznie modyfikacji. Stąd rekomendujemy złożenia zamówienia, gdyż tylko taka decyzja jest jednoznaczna z dokonaniem dla Ciebie “rezerwacji”. Gdy zamówione produkty przyjadą w dostawie, numer przesyłki zostanie podany w wiadomości e-mail po wysłaniu zamówienia. Możesz użyć tego numeru do monitorowania postępu zamówienia na stronie internetowej firmy przewozowej. Skorzystaj z tych informacji, aby monitorować dostawę.

Co zrobić, jeśli nie ma mnie w domu, aby odebrać zamówienie?

Jeśli nie będziesz dostępny w czasie dostawy zamówienia, firma przewozowa zazwyczaj podejmie próbę ponownego dostarczenia paczki.

Zwrot zamówienia

Jak mogę zainicjować zwrot produkt?

Należy skontaktować się na adres mailowy kontakt@inventio.info.pl z naszym zespołem obsługi klienta w celu przekazania formularza zwrotu. Zamówione produkty można zwrócić korzystając z prawa konsumenta odstąpienia od umowy w terminie 14 dni licząc od dnia ich otrzymania. Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane, nie mogą nosić śladów użytkowania. Należy pamiętać, że niektóre przedmioty, takie jak wyprzedażowe lub przedmioty spersonalizowane, mogą nie kwalifikować się do zwrotu.

Jak długo potrwa zwrot środków pieniężnych?

Zwroty środków pieniężnych są przetwarzane w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych produktów.

Czy zostanę obciążony kosztami zwrotu produktu?

Koszty wysyłki zwracanego produktu oraz ryzyko ewentualnego jego uszkodzenia ponosi Klient, chyba że zwrot jest spowodowany wadą produktu lub błędem z naszej strony.

Gwarancja i reklamacja

Czy oferujecie gwarancję na swoje produkty?

Tak. Dbamy o jakość naszych produktów. Większość produktów jest objęta roczną gwarancją obejmującą wady produkcyjne. Szczegółowe informacje na temat gwarancji można znaleźć w naszym regulaminie.

Karta podarunkowa

Jak mogę kupić kartę podarunkową?

Karty podarunkowe można kupić bezpośrednio na naszej stronie internetowej. Wystarczy przejść do sekcji "Karta podarunkowa", wybrać żądaną kwotę dodać do koszyka i przejść procedurę złożenia zamówienia.

Czy karty podarunkowe mogą być używane z innymi kodami rabatowymi?

Tak. Karty podarunkowe są traktowane jako forma płatności, więc mogą być używane w połączeniu z dowolnymi aktywnymi kodami rabatowymi.

Co się stanie, jeśli zgubię kartę podarunkową?

Kartę podarunkową należy traktować jak gotówkę, dlatego w przypadku jej zgubienia nie ma możliwości jej wymiany. Jeśli jednak posiadasz oryginalny dowód zakupu lub potwierdzenie e-mail, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania wsparcia.

Czy mogę zwrócić lub wymienić kartę podarunkową?

Karty upominkowe nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Prosimy o zapoznanie się z warunkami korzystania z kart podarunkowych w momencie ich zakupu.

Jeśli nie odnalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta za pomocąponiższego formularza.